To jest wersja archiwalna z dnia: 21.07.2012, zmieniona z powodu:
aktualizacja
aktualizacja
Archiwum
Dokumenty dotyczące mieszkańców DPS, pracowników DPS, są archiwizowane w Archiwum Zakładowym Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie – Jemielnej.
Udostępnianie danych osobowych zawartych w prowadzonych rejestrach i ewidencjach odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r Nr 133, poz. 883).
PDPS w Ostrowinie posiada archiwum, za obsługę, którego odpowiada wyznaczony pracownik administracji.
Archiwum dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 14.00.
Archiwum zakładowe obejmuje:
- akta osobowe i kadrowo – płacowe byłych pracowników DPS od roku,
- akta podopiecznych zmarłych, lub skreślonych z ewidencji z innych powodów,
- dokumentację działu socjalnego,
- dokumentację księgową,
- dokumentację techniczną,
- dokumentację płacową,
- dokumentację przetargową,
- listy płac i karty wynagrodzeń od roku.
Dostęp do powyższych dokumentów jest ograniczony - jedynie w zakresie dopuszczonym przez ustawę o ochronie danych osobowych i inne ustawy.
Opublikował: Iwona Siemińska
Publikacja dnia: 21.07.2012
Podpisał: Iwona Siemińska
Publikacja dnia: 21.07.2012
Dokument z dnia: 21.07.2012
Dokument oglądany razy: 2954
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w Ostrowinie z Filią w Jemielnej